SEB

Kundservicen på SEB suger ordentligt hårt kan jag bara tala om för er!
Ali skulle sätta in alla våra pengar på mitt konto på SEB, då menar jag verkligen alla pengar vi äger o har, maskinen tog pengarna och gav ut ett kvitto där det stod att insättningen ej kunde utföras.
KUUUUUUL de pengarna skulle vi handla för osv så vi kunde ha en mysig sista helg tillsammans.
Jag ringde kundservice, fick nummer 113 i kön, det tog en timme o komma fram då blev jag frågad varför jag ringde så lång tid efter, jorå kanske för att det tar tid om det är 112 personer före! Hon bad mig dröja kvar sen lades det på och inte blev jag uppringd heller.
Fick helt enkelt ringa igen, nummer 117 i kön, en timme senare kom jag fram och fick bara svaret att tyvärr vi kan inte göra något ni får gå till kontoret på måndag!
Så tack SEB för att era bajsmaskiner har förstört våran sista helg tillsammans och att vi måste leva som fattiga kyrkråttor för att sedan slösa våran måndag på att åka till skärholmen och försöka ordna upp det här, det är verkligen DET man vill göra när man bara har fåtal dagar kvar tillsammans!
USCH jag är så jävla arg och besviken, rent ut sagt less!

Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

tack så mycket söt! :) ♥



hihihi nästan vem som helst, om jag har en bild så kan jag rita. Men ibland,bara ibland går det inte att rita vissa personer , komplicerade ansikten helt enkelt haha :D

2011-04-01 @ 21:25:12
URL: http://diimans.blogspot.com
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Men FY vad surt!!

2011-04-09 @ 10:54:48
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0