Mamma + Melina!

Melina och jag har haft en riktig heldag tillsammans!
Hon vaknade tidigt idag, redan strax efter 08 o då var jag inte så värst pigg eftersom jag fastnade på en film på 4an inatt o somnade runt 04 haha....men hon åt lite, lekte lite, åt lite till o lekte lite till medan jag plockade upp överallt o dammsög lägenheten.
Sedan sov vi middag från 12.00 - 14.00 då Sumaila kom hit o va med Melina en snabbis, han gav henne lite mat o lekte med henne en stund!
Efter det drog Patricia med barnen och Sumaila drog också så jag och Melina drog ut i lekparken o var där i cirka 2 timmar, mest gungade hon eftersom det älskar hon:) 
När vi kom in igen fick hon bada i badkaret där hon simmade runt i nästan en timme.
Nu tittar hon på Bolibompa:)
En riktigt bra dag har vi haft och jag har tagit massvis med bilder för ovanlighetens skull så det kommer in en bilduppdatering sen:)
SES DÅ!

Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee

Usch vad trist :/ Jag hoppas att de löser sig för er! Varför är han där och hur länge har han varit där?

2011-04-23 @ 20:35:43
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0