KOM IGEN folkens!

Var lite aktiva med auktionerna:)
Det är ju jättebra fynd som kan göras - det kan ni ju inte missa!
Dagarna bara flyter på i ett här hemma nu....
Vakna, fixa o dona, städa, tvätta, ta hand om barnen, gå ut med barnen, laga mat osv osv vardagen liksom!
Det är lika skönt som det är tråkigt haha.
Vi njuter av det fina vädret o spenderar dagarna i lekparken!
Saknar Ali ofattbart mycket men han har ju inte ens kunnat lämna in sin ansökan så jag har inga förhoppningar att få se honom snart sorgligt nog:(
Hade gett nästan vad som helst för att bara få krama o pussa honom och få se Melina busa o leka med honom! 
Det märks så väl på henne att hon saknar sin pappa:(
Fast självklart har hon det bra med mig också, vi sover tillsammans o varje natt innan jag sover så vill jag bara pussa sönder henne så söt hon är!
Nu ska jag fortsätta kolla på BB - Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0