Tittut!

Hej hej hej!!!!

Här har det varit lite tyst, men jag har bara varit med Ali och Melina, måste ju som sagt passa på när han är ledig!
Igår hade jag väldigt mysigt med Melina, hon fick bada och leka en stund i badkaret, sen fick hon massage som hon tyckte var mysigt, och när hon fick sin flaska kliade jag henne i håret.....då såg jag att hon riktigt myste o nästan somnade så jag tog även hennes älskade gula filt, o så vagga jag henne en liten stund i mina armar när hon hade ätit färdigt o hon somnade så gott så gott! 
Sånna kvällar är riktigt mysiga=)
Ali är o jobbar SÅKLART och jag har roat mig med att diska lite......
JO OCH SÅ HAR JAG HITTAT KABELN, SÅ NU BLIR DET BILDER!!!!!! ehehhe

Jag har fått ny klänning=)
Undrar vart den här nyckeln går?!

GOTTISSSSSSSS!
Melina i en av sina nya tröjor!
Hihi pappa nu är jag cool som du!
Hatten är på - check!

The look!
Och så lite groovy musik i öronen!!! Perfa=)
Sötnos!
Alltid nyfiken på allt=)
MIN VACKRA TJEJ=) älskar dig över allt annat!
Nybadad! MYS=)



Well mina vänner, det var allt för mig idag! Och imorn ska vi till min pappa och fira hans 50 årsdag (som ju var igår) så då lär jag inte heller uppdatera mkt! =) 
GLÖM INTE O TÄVLA!
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken massa härliga bilder - ha en finfin lördag! kram

2010-09-18 @ 12:07:32
URL: http://carolina1979.se
Postat av: moryn

sööötis!!

Men din lördag lät ganska bra ändå!! Kram

2010-09-18 @ 20:57:20
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: LIN

ÅH! UNDERBART SÖT UNGE (BARN :3)

2010-09-20 @ 01:35:25
URL: http://shutuplisten.blogg.se/
Postat av: Isabell

Sååå cool i sin keps!!

2010-09-20 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0