Söndagsmys is da shit!

Det lär eventuellt bli lite dålig uppdatering idag!
Ali är nämligen ledig idag.....första gången på hur länge som helst känns det som, han är en riktig kämpe som jobbar o jobbar o jobbar så idag fixade jag te till honom när han kom hem.
Te och alvedon.....ja han fick till och med lite massage så han skulle somna gott!
Han ser ut att ha det bra på soffan, under täcketframför tvn (fotboll) men han somnar när som helst.
Melina sover, men hon lär nog vakna snart istället haha!
Då ska hon ha ren blöja samt mat.
Sedan lär jag nog laga någon mat till mig och Ali, men vi får se hur det blir!
Ikväll ska vi iaf ha filmkväll, vi ska se på Salt....Angelina Jolies nya, jag är inget fan av henne direkt men Ali tyckte den verkade bra, så vi får se! (Berättar sen om den är bra)!
Vi ska ha en mysig familjedag och kväll med andra ord, och av den anledningen lär jag nog vara rätt tyst här!
ALLA borde ha söndagsmys med familj o vänner, det är det söndagar är till för!
FREDAGSMYS SLÄNG DIG I VÄGGEN!

Kommentarer
Postat av: linda- ung o levande efter trauma

jag håller med dig, leggings borde typ få pris för bästa klädesplagget ever! =) tack igen för alla dina fina ord! <3

2010-09-12 @ 15:52:28
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Jonlone

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-02-08 @ 16:41:12
URL: http://jonlone.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0