Min underbaraaaaaaaaa

Halloj!


Melina och jag sov en lång stund igår kväll, så hon var vaken till ganska sent faktiskt men hon var på super humör och dansade runt samt skrattade hela kvällen.....hon är heeeeeeeeeeeeeelt underbar min lilla skrutt! =) Älskar henne så otroligt mycket, hon gör mig alltid så glad med hennes goda humör och bus! Visst har hon sina stunder när hon driver mig till vansinne också, men hon behöver bara le så är det glömt och även solen har sina fläckar!
Nu har hon iaf 5 tänder, en kindtand har nämligen tittat ut sedan några dagar tillbaka=) Och idag när jag tittade ner till henne i sängen så är jag ganska säker på att hon faktiskt sade hej......hittills har hon inte sagt ngt sådär tydligt.....hon har sagt titta några gånger och sin mamamamama papapapapap har hon kört med länge, men idag kom det alltså ett renodlat hej! =) UNDERBART och jag behöver väl knappast säga att jag blev gladast i världen?

'
The best thing in my life is always going to be YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0