Klappat och klart!

PHUHHHHHHH!!!!

Var ganska ironisk i mitt förra inlägg, såklart är det inte särskilt spännande att gå på Försäkringskassan och handla, kom inte ens hem förrän strax efter 17 för det var seriöst lång väntetid på Försäkringskassan=(
Hur som helst, sen när jag väl kom hem hade Melina precis vaknat från sin nappy time och Ali hade precis lagt sig (jo han ska jobba idag) så det var bara ta tag i allt här hemma också.
Packa upp varor, leka med Mellis, diska, laga mat, diska efter matlagningen, bada Melina samt att ge henne välling!
NU först är jag färdig med allt, Melina är i sin säng (sover ej men ändå) och Ali ska strax väckas och serveras mat.
Gissa vem som är seriöst trött nu då? Jo JAG!
Tur att jag är färdig med alla måsten, så jag kan chilla framför Idol nu och jag lär säkert somna relativt tidigt idag!



Ciaooooo


Ps. Glöm inte bort att var med i min tävling som ni hittar längre ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0