Fullt upp!

Jag började min dag med att göra scones!
Wow wow wow!!!!!
Stekte en omelett till Ali också, med tomat, lök och chili. Serverade detta med lite färsk tomat och gurka till sconesen....
Han har ju jobbat så hårt på senaste så måste skämma bort han lite!
Sedan har jag bara varit med Melina, diskat och nu håller jag på med maten Ali bestämde.....
Biff + potatis + kokta morötter + stekt lök o grönpepparsås blir säkert gott.
Egentligen är jag ganska trött, MEN som sagt måste verkligen ta hand om min man ibland ehehe=)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Skulle inte du kunna lägga upp ditt recept på scones? Alltid roligt att ta del av fler recept, folk brukar ofta göra sina egna små twists på dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0