Barnkläder...

Tycker ni inte det är roligt?
Melina har 86 på VISSA märken o vissa grejer, medan 86 kan vara på tok för stora på andra märken o grejer!
Då måste hon istället ha 80, men jag köpte ett par jeansleggins till Melina på HM för flera månader sedan när hon började ha 80 på allt och de är fortfarande för stora, inte på längden där är de bra, men de är på tok för stora i midjan och sitter alltså inte åt någonstans.
Jag fyndade ju ett paket med 2 par jeansleggins och en kjol till Melina på blocket, ALLT är för stort!
Det gör ju inget iofs för det betyder ju att hon har en del basgrejer när hon kommer till den storleken....mindre o köpa då med andra ord, men trist också att man inte kan använda de direkt=)
Undrar vad Melina kan väga nu också, sist vi var på BVC 24/6 vägde hon drygt 9,3 kg och 74 lång, mina långa smalis, men nu MÅSTE hon ju va över 10 kg, det är ett tag kvar tills nästa BVC vid 18 mån men man kanske skulle gå dit o kolla upp det själv innan?!
Dessa passar om vadå? 2-3 månader kanske? Haha!


Idag har vi tur jag och Melina, för vi får ha Ali hemma=)

Kommentarer
Postat av: Alfva

Ja, jisses. Vissa saker kommer ALDRIG sitta bra på A, hon är för smal helt enkelt...

Här börjar jag drömma om att hon kanske börjar närma sig 9 kg.... Om vi har tur.. :D



Jag ska vara med i din tävling, men kan inte riktigt ta upp den på jobbet! ;)

2010-09-20 @ 15:41:36
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0