AHHHHHH

Hellooooo!!!

Nu har jag äntligen lite tid!
Ali har stuckit till jobbet och Melina ligger och dricker sin välling sen ska hon bums i säng (efter lite pussar o kramar såklart).
Ibland är jag nära sammanbrott kan jag säga er!
Melina har haft en väldigt konstig dag, hon har varit överallt på en o samma gång, pillat och stökat som faaaaaaaaan......hon är mkt bättre på att sluta me det hon håller på med om jag säger ifrån nu, men det går 1 minut så är hon tillbaka där hon var eller med ngt annat lika dumt så hon har hållit mig på språng idag.
Lagade ju även mat mitt i allt, som för övrigt var supergod.
Nu på kvällen var det värst, efter mycket om och men (läs TJAT) fick jag upp Ali ur sängen, stressade in honom i duschen så att jag kunde bada Melina direkt efter för hon hade bajsat, när jag håller på och badar henne så ropar Ali att jag ska leta efter hans plånbok för att han inte visste vart den var och bara hade 2 minuter på sig! SKITKUL att jag ska behöva stressa sönder mig när HAN ska till jobbet? haha nej, han vände upp o ner på lägenheten och stack sen.
Där står man då, stressad till max, med en nakenfis på armen och en MASSA stök som ska plockas undan.....ANDAS ANDAS ANDAS......
Och här sitter jag nu! Det som gäller nu är alltså TID FÖR MIG SJÄLV=)


Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0