-OMG-

Jag är grymt jävla trött nu!
4 maskiner tvätt senare, tvätta, vika o lägga undan......DÖ TRÅKIGT!
Ali har bara sovit, så samtidigt fick jag fixa så att Melina skulle få i sig lite mat, samt plocka upp allt skit från golvet som hon har neeeeeeeeeeeeer varje dag, det är ett evigt plockande efter henne hahah.....jag längtar tills hon blir större o förstår att man måste plocka upp efter sig själv men det lär DRÖJA!
Det är väl typ allt?
Jag tänker inte ge mig på köket, det får Ali göra idag eller imorn, själv är jag för trött nu!
Och måste även meddela att jag inte hittar kabeln till kameran =( Ska leta lite till, men bilderna kommer upp när jag nu hittar den!
Nej, nu ska jag ta det luuuuuuuuuuuugnt ett tag, det har jag förtjänat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0