Mumssssssigt värre!

När jag var och storhandla denna gången planerade jag ett litet experiment, detta tillagade jag idag!
Det var såååååååååååååå gott! Så nu måste jag såklart dela med mig av "receptet".

Det här behöver du!


Lövbiff
Lök (tog en halv stor lök)
Paprika (1 hel)
Cantado paprika+chilismak 
Matlagningsgrädde
Salt
Peppar (mellan malen)
Chilikrydda
Vitlök (cirka 2 klyftor)
Tomatpure (1 tesked)


Skär lövbiffen i strimlor och lägg i en bunke, pressa över vitlöken, salta och peppra och lägg sedan i tomatpuren, stek på.
Strimla paprika och lök och tillsätt till köttet. Fräs på en stund innan du häller på osten och matlagningsgrädden. Smaka av med chilikrydda efter hur mkt du gillar.
Vi åt detta med Tricolore Pasta, men det kan med fördel också serveras med ris.
Det tog mig inte mer än 30 min o tillaga detta och det var sååååå smarrigt!
Ali älskade det och Melina ville bara äta såsen haha! =)

Kommentarer
Postat av: Cicki

Det låter väldigt gott.

2010-10-05 @ 00:04:05
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0