Kortfattat!

1. Är lite butter på att jag inte kan göra allt jag verkligen vill göra! Istället måste man välja och det gör mig nog lite till en bitterfitta just nu....speciellt med tanke på allt annat som är på gång också.

2. Har haft besök idag, samt att Melina har varit super snäll, rolig och gosig....detta gjorde mig på bra humör trotts allt.

3. Med alla tävlingar jag är med i är det konstigt om jag inte kan lyckas vinna en, men jag verkar inte ha turen på min sida vad gäller tävlingar just nu! (haha ja det är inte direkt roligt att det kommer massa inlägg med bara tävlingar heller, men ni kan ju också gå in o vara med).

4. Godnatt bloggen!

Kommentarer
Postat av: Marina mamma till antonio ! :)

tack så mycket för båda kommentarerna :) <3

2010-10-02 @ 23:24:16
URL: http://mariic.blogg.se/
Postat av: Alfva

Vem är inte butter? ;)

Jag hade planerat in en låång trevlig semester till våren, men så kommer det "skit" och förstör för en.. :p Då blir jag sur! ;)

2010-10-04 @ 09:29:08
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0