Dag 15 – Mina drömmar

Dream a little dream........
Jag är en drömmare, har massor av drömmar som med största sannolikhet aldrig kommer slå in och vissa som MÅSTE slå in.
Min plan är hur som haver få en större (och egen) lägenhet,  få genomgå en gastric bypass, gå ner i vikt en hel del, under tiden skulle jag vilja plugga någonting samt söka arbete, gifta mig med Ali, åka till Ghana och träffa hans familj samt se hur han är uppvuxen osv, planera knodde nummer 2. 
Alla dessa är mina realistiska drömmar, som jag vet kommer slå in inom en viss tidsram.
Sedan drömmer jag om ett lyckligt och långt liv för Melina, det betyder mer för mig än något annat faktiskt. Så känner ju nog alla föräldrar så det behöver jag väl knappast nämna?
Jag drömmer om att resa mycket, bli mer artistisk/kreativ, drömmer om att få ha ett roligt och givande arbete där jag gör skillnad.
Alla dessa skulle ju kunna hända! Jag tror dock det är bonusar om de slår in!
En mer orealistisk dröm är att få vinna drömvinsten på Lotto eller högsta vinsten på triss, haha, visst jag kan va lycklig i livet utan pengar men realisten i mig säger att allt är lättare med pengar?! ;) Samma realist säger att det kommer nog aldrig hända, men drömma går ju:) 
Men det är väl rätt normala drömmar jag har!
När man uppnått en dröm sätter man upp nya drömmar, det är alltid bra att ha något att sträva efter.
Step by step, little by little....


På tal om drömmar!!!!

Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Vilken söt bild, haha! Sover hon så? Lilla gumman! :) Kram

2010-12-01 @ 10:44:59
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag drömmer också om att vinna på lotteri! Fast sannolikheten att just den drömmen slår in vore såklart större om jag köpte lotter någongång ibland :D



Du har underbara realistiska drömmar! Hoppas dom omvandlas till verklighet! :)

2010-12-01 @ 12:55:06
URL: http://darlingexpress.wordpress.com
Postat av: Emrenikita

Very impressed!

2011-06-03 @ 07:53:14
URL: http://emrenikita.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0