Dag 08 – Ett ögonblick

Ett ögonblick jag alltid kommer minnas var när jag gjorde mitt första ultraljud.
Vi hade kämpat för att bli gravid och var såklart överlyckliga när det äntligen hände.
Strax efter att jag fått veta att jag var gravid så hade jag en minimal blödning, den var nästintill obefintlig och BM sade att det var ingen fara men jag var ändå lite nervös i bakhuvudet.
Med mig hade jag Ali och Sabrina.
När jag sedan fick se mitt barn på skärmen var det magiskt, oron släppte och man insåg att det var verkligen ett litet pyre därinne. 
Var lite besviken just då att vi inte kunde se om det var en kille eller tjej, men så här i efterhand så var det en underbar överraskning på förlossningen faktiskt!
Det var en mysig stund! Ett fint minne!
vår bebis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa du ser... då borde jag inte alls kolla ;-)

2010-11-24 @ 21:48:49
Postat av: hallonmamma

Åh <3

2010-11-29 @ 09:21:56
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0