Dag 06 – Min dag

Kan vi stava till BORING?
JA!
Ärligt talat, jag bloggar ju om mina dagar titt som tätt så det känns lagom kul att det finns med på listan!
Men hur som helst, dagen började med att vi fick en massa post, det var en tröja och en byxa som jag köpt på Tradera och sen var det ett paket med namnade nappar till Melina från namnnappen - lägger upp bilder på det vid senare tillfälle. 
Det var en bra början på dagen!
Melina är också feberfri och hade en mysig morgon med Ali i badet. 
Har egentligen inte gjort något speciellt idag, bara varit med Melina för Ali drog ut en sväng.
Nu ligger tösen och sover och så fort hon vaknar (vilket lär bli snart) så ska hon äta köttgryta. 
Sen blir det lite lek följt av kvällsbad och nattning för min del.
SOM SAGT BORING:)

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Roligt att du ville vara med i min tävling med chans att vinna den underbara plattången från Philips!

Tisdag den 23 November kommer vinnaren ligga uppe på min blogg. Missa inte att kika in & se om det blev just du:)!



NU har jag en ny tävling där man kan vinna glossiga lipgloss från Wet n Wild att piffa upp sig med i Novembermörkret! Var gärna med:)



Kram & Trevlig Kväll!

2010-11-22 @ 18:07:39
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



ja precis, det hoppas vi med.

Men det är bra att det finns hjälp att få.

Kram Love

2010-11-22 @ 19:13:10
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Hej, nu är bambatävlingen hos mig avgjord! Kika in för att se om du vann! Passa på att vara med i mina andra tävlingar också! Dessutom kommer en ny tävling upp på fredag! Ha en fin kväll!

2010-11-22 @ 21:57:14
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0