Dag 05 – Vad är kärlek?

-THE GREATEST THING YOU´LL EVER LEARN IS JUST TO LOVE AND BE LOVED IN RETURN!!!!-



Kärlek är en känsla!
Nej, men allvarligt finns det något enkelt svar på denna fråga?
Kärlek kan ju vara så mycket!
Kärlek för mig är att man inte kan tänka sig sitt liv utan en person, vare sig det är en förälder, ett syskon, en vän, en make/maka eller i princip vem som helst.
Kärlek är också att inte ge upp på de personerna, att förlåta och att vilja utveckla de relationerna.
Som förälder finns det nog ingen kärlek större än den man har till sitt barn. Det är en väldigt unik kärlek
Jag trodde mig förstå precis hur mycket jag skulle älska mitt barn, men det var så mycket mer och så mycket större än jag någonsin hade kunnat ana!
Har man inga barn (vilket är 100 procent okej, det är ju inte för alla) så har man missat den där mest ultimata och mest unika kärleken. Visst kan man komma nära, men aldrig riktigt på samma sätt!
Kärleken kan också vara olycklig. Kärlek kan vara saknad.
Kärleken är osynlig, man kan inte ta på den men ändå finns den där hela tiden.
Jag älskar: Melina och Ali, min familj, mina vänner, musik, film, shopping, spel, barn, mat, sex, tidningar, solen, våren osv osv. Finns inget stop när man väl börjar rabbla men det är liksom kärlek på helt olika nivåer.


KÄRLEKEN ÄR STÖRST AV ALLT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0