Sanningen

Hej svejs igen!


Nu har Ali baba stuckit till jobbet!
Sanningen om Ali är att han är ganska pedantisk, men han är även katastrofalt stökig och stressig.
Exempelvis nu när han stuckit till jobbet så är sängen lämnad obäddad, tofflorna står i badrummet, duschen står o rinner för att han inte har "tid" o vrida åt ordentligt efter duschen, dörren lämnas olåst, handduken lämnas på Melinas vagn och gårdagens strumpor ligger på golvet i hallen.......i samma stund som han går utanför dörren åker Melina ner i sin säng och sedan tar jag reda på alla dessa saker.....så är det allt som oftast när han ska jobba, sedan när han är hemma och ledig så städar han som ingen annan.......Älskar honom av hela mitt hjärta precis så tokig som han är!

Hur som helst, från en sak till en annan.......måste bara beklaga mig lite......visst att ingens skit luktar rosor, men enda sedan jag var i Danmark och nu fortsatt så stinker Melinas skit värre än ngt jag någonsin känt förut och hon skiter OTROLIGA mängder och gärna 2-3 gånger om dagen, det räcker att hon skitit o ligger i sin säng 2 min så sitter skitlukten i lakanen.....o den sitter KVAR oavsett vädring......jävligt nasty shit hahaha!

HOHO nu ska jag ha en lugn stund (ganska lång) för mig själv o njuta av lugnet som lagt sig här hemma, ska glo på lite serier o surfa runt lite....sedan väntar en ÄCKLIG disk (från Ali som lagat mat men inte orkade diska hehe).....har ingen lust för den heller men han lagade ju faktiskt mat så man får ju ställa upp! hehe

Ha en fortsatt trevlig kväll! =)


Ciao



Mina stora fina kärlekar!

PS. Melina blev 11 mån exakt idag! =)

Kommentarer
Postat av: Molly

Du ska inte klaga! I perioder fyller Norran blöjan upp till 8 gånger på bara förmiddagen! Och då är det riktigt vidrigt!

2010-05-21 @ 10:03:56
URL: http://babypurple.blogg.se/
Postat av: Sussi - 21 år, mamma och student!

Grattis på 11-månadersdagen :) Meja blir 10 på söndag :)

2010-05-21 @ 22:08:46
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0