Melina

Hej hej!!!


Jag har äntligen gjort klart allt jag skulle och lite till!
Jag har nämligen badat Melina och fått i henne välling, samt nu ligger hon i sin säng i skaplig tid (vilket hon sällan gör när Ali är hemma på kvällarna tyvär) mest för att Ali sällan bryr sig, han låter henne mest göra som hon vill (detta börjar kännas jävligt hårt eftersom hon fattar det mesta nu).
Hur som haver, hon brukar aldrig vara förbannad när jag lägger henne numera men idag skriker hon som en stucken gris, om inte värre.......dock har hon tystnat under tiden jag håller på med detta........

Vad jag nu fruktar är att hon ska vakna igen när Ali dyker upp här någon gång=( Men då tänker inte jag stå för läggningen igen!

En helt annan sak......Är inte Melina sin pappa upp i dagen? =)


Kommentarer
Postat av: Molly

Jo.. Det är riktigt jobbigt.. Försöker att inte tänka, förstår inte hur jag ska klara det då..



Och ang ditt inlägg, jag tycker hon är mer lik dig jag =)

2010-05-28 @ 07:52:44
URL: http://babypurple.blogg.se/
Postat av: Richardlinn

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-02-28 @ 17:06:39
URL: http://richardlinn.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0