Helloooooooo

Hej kära ni=)



Nu e jag lite gladare! Jag har ätit!
Jag har badat Melina! Jag har gett Melina mat och nu ligger hon i sin säng o drar i ett snöre från en leksak som vibrerar när man drar i den.....om o om igen......tyst som en mus är hon! hehehe min lilla älskade tjej.....fattar fortfarande inte hur man kan älska ngn så liten så otroligt mkt.....o då snackar vi MKT!
Nu har jag iaf en stund för mig själv, för ja Ali är inte hemma än.....men han kommer väl snart också.....jag tror dock att det blir en tidig kväll för oss, han är trött efter jobbet och jag är trött sedan imorse, varför vet jag ej!


Byeeee



MIN TJEJ ÄLSKAR TANDBORSTNING=)

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

halloj bruttan! =) va roligt att du är med o tävlar, tack tack! haft en bra dag?? redan 1 juni, sinnesrubbat så fort tiden rinner iväg!

2010-06-01 @ 17:59:00
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0