Pinsamt eller vad?!

Halloj!


Madeli (Slog ihop Madelene och Elisabeth...inget klurigare än så) är ett väldigt gammalt namn, bara så ni vet, helt sedan den tiden när jag var en färsking på nätet!
Jag fick hjälp av min pappa och storebror (tror iaf att han var med på ett hörn) att fixa en hemsida till mina dikter, för på den tiden så var det min grej.....händer ju att jag skriver fortfarande men det är absolut inte lika ofta.

Jag tyckte nog, när allt kommer omkring, om att vara olyckligt kär och kär....det verkar ju iaf varit min inspiration! Det är inget fel på mina dikter direkt, men fasan vad pinsam presentation av mig själv....var det verkligen jag? Det minns jag knappt, känns väldigt misstänksamt! Haha men jag kan ju bjuda på mig själv, så ni får gå in och kika runt själva, but please don´t judge me too harsh!

PINSAMT MADDE

Tillåt mig iaf ändå att LOL


Ohoj

Kommentarer
Postat av: Alfva

Haha! Fy satan vad sött!

"Jag gillar inte Spice Girls - men Girl Power är bra"



(För övrigt verkar vi haft ungefär samma musiksmak en gång i tiden! ;) )

2010-03-20 @ 22:56:55
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0