Oh lord...

Hej!!!


Efter att vi kom hem, så blev det en himla massa kalabalik här hemma!
Eller ja inte direkt, men efter att Melina käkade så webcammade vi med min mamma, och sedan sov hon i cirkus en halvtimme och efter detta så bröt hela helvetet lös.

Det var skrik, gnäll, skrik, hon skulle slåss och böka, ville inte vara på golvet, ville inte sitta hos mig, allt var bara helt fel och hon var skitförbannad som jag nog aldrig sett henne förr.....vid 20.00 hamna hon i badet som hon ju annars älskar men även det var inte bra nog för henne idag.....och sedan efter att hon fick massage och pyjamas så skulle jag fixa hennes välling = satte ner henne på golvet för en stund = GALLSKRIK UTAN DESS LIKE......allt detta pågår samtidigt som Ali ska försöka få sova lite innan jobbet vilket han naturligtvis inte kunde pga Melina så han var allt annat än glad.

Hon fick sin välling, en hel flaska, och slurpa i sig den vääääldigt snabbt och började störtgrina igen, så jag sprang och fixade en halv flaska till....och även det slurpa hon i sig......vad det gäller maten så fattar jag noll med henne, ibland ger man henne flaskan och hon VÄGRAR äta, ibland äter hon halva och ibland får hon för sig att hon ska äta 1,5 flaska?! What´s up with that?
Hur som helst, efter att hon blev mätt så satt hon med mig och var allmänt bråkig och skrikig, jag ville inte lägga henne direkt efter vällingen så jag skulle sitta 30 minuter hade jag tänkt, men hon somnade....antagligen av utmattning.....

Jag säger då det, det var en riktigt jobbig kväll.....kan verkligen inte minnas att hon någon gång varit så här konstig, men nu ligger hon i sin säng och snarkar så nu kan jag ÄNTLIGEN andas ut!

Har kollat färdigt på CSI, så jag vet inte riktigt vad jag ska glo på nu, men jag hittar väl på ngt som jag kan varva ner till, men det lär nog bli en tidig kväll för mig, känner mig nämligen helt jävla slut nu och imorn väntar tvättstugan (tror jag annars e det på fredag hahaha).


Godnatt


MAN KAN TRO ATT HON ÄR EN ÄNGEL MEN SKENET KAN BEDRA IBLAND! hehe

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Hej tjejen, tänkte bara slänga in ett litet pssst, jag har tävling i bloggen nu! =) kram o natti natti

2010-03-24 @ 23:13:35
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: alexandra - Neos mamma

gud vilken sött leeende :D

2010-03-25 @ 10:11:10
URL: http://soetnos.webblogg.se/
Postat av: moryn

fina fina fina!

2010-03-26 @ 09:28:31
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0