Mumsssss

Jag gjorde en vääääldigt god lasagne idag, kanske den godaste jag ätit=) Det var lite texmex style på den!
Ali tyckte också det, men han gillar det mesta i matväg=)

Annars har det varit relativt lugnt här hemma idag, Melina håller jämt humör.....nu när hon är på upptäcktsfärd ibland så vill hon inte va långa stunder på golvet utan hon kommer till mig o vill upp mellan varven, och får hon inte det då blir hon arg, så det blir rätt mkt upp o ner i dessa dagar!
Det är något jag hoppas går över, det va bättre förr när hon kunde leka runt en väldans massa och sen satt o myste en stund hos mig inte en massa fram och tillbaka, men vi får väl se=P

Såg på Äntligen Midsommar igår, riktigt trist film faktiskt för att säga det rakt av, jag trodde den skulle vara rolig men som sagt ganska trist och förutsägbar! Se inte den! haha

Kommentarer
Postat av: Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

2010-03-07 @ 09:03:07
URL: http://lillmian.se
Postat av: BaraBlogg - Bloggttidningen för föräldrabloggare

Hej!



Jag ville bara tipsa dig om en ny bloggtidning för föräldrabloggare över hela landet. BaraBlogg är öppen för alla föräldrabloggar och blivande föräldrar.



Så kika förbi och hjälp oss sprida tidningen över hela bloggosfären :D

2010-03-07 @ 11:49:53
URL: http://barakaffe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0