Min stora tjej

Tänkte jag skulle berätta en sak som hände idag!
Jag pekade på en leksak på golvet och sade titta till Melina, varpå hon hade bråttom fram till leksaken.....så hon fattar ju mer o mer grejer nu! =P
Sedan har jag tyckt mig höra henne försöka härma mig me o säga titta, fast såklart det låter inte perfekt men hon verkar försöka iaf! Jätteskoj...tror också att hon håller på o klurar på o säga mamma o pappa, hennes gagababatatadadamama börjar ta mer form!
Haha älskar min roliga söta charmiga tjej så innerligt mycket! =)

Lite småflörtig är hon allt redan!


Skulle ta en fin bild på dagens outfit...


På väg ut från köket


Va fan jag vill inte vara med längre ju!


Så här kommer Melina när hon vill upp haha=)


THATS THE END HAHAHAHAHAHAHA



Bloggen har blivit bortskämd med bilder på min lilla tjej på senaste.....
Men hon är ju så fin!


Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

vilka gulliga bilder =)

2010-03-10 @ 10:38:08
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0