Måndag

Jahapp, då har hela denna dag gått förbi också!
Jag tvättade från 17-21, men bara 3 maskiner så det var inte alls farligt!
Lagade även lite mat till oss, blev väldigt gott ris som serverades med massa ugnstekta morötter, lök, paprika samt lite potatis med lite olika kryddor på samt matlagningsgrädde. Ali hade kyckling till också.

Efter maten badade jag lilla Melina, sedan fick hon kvällsmassage, på med pyjamas och sen mumsa på lite välling, nu ligger hon o sover gott!

Har inte hänt så väldigt mycket här annars, men bjuder på lilla Melinas dag i bilder!

Aha så ska man leka modell igen eller?


Får jag se på kameran?


Lite bus med pappa


Men nu såg jag kameran igen...


Nu kommer jag och tar den!


Haha mamma är rolig!


Så kul att man kan sitta själv i badet!


Roligast är det när man är nära att trilla i men räddar upp läget själv!


Bada är såååååå skönt!


Tror nog detta får bli godnatt för mig också! (Men man vet aldrig med mig haha)! Just nu ska jag se på Cougar Town, får se när jag tröttnar och sticker i säng. Jag har ju sovmorgon imorn! =)
Annars ses vi imorn!

Bye

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Natti natti. Min klocka ringer 05 så jag borde verkligen sussa :)

2010-03-09 @ 00:01:10
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Anonym

Ja det går sakta men säkert mot vår.

Vad gör ni om dagarna?

Lust att ses nån dag kanske?

Hade vart kul :-)

2010-03-09 @ 10:35:31
Postat av: Marina 19 - Mamma till Antonio<3

hihi tack så mycket:)

2010-03-09 @ 12:50:51
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0