Ica Maxi

Har varit och storhandlat på Ica Maxi, 1600 kronor gick den notan på! Trevligt...eller inte....men det behövdes rätt mkt grejer hem, det ekade ganska tomt överallt!
Nu är det bara ris, ägg, och lök kvar o köpa, men det fixar Ali storpack av i Alby imorn, sånt är för dyrt på Ica!

Melina har precis ätit lite vanilj yogurt, det var mumsigt gott tyckte hon, så nu ligger hon o kryper runt nöjd o glad! Men snart är det dags o sova lite för lillskruttan!

Jag ska kolla på ett nytt avsnitt av Two and a half men, lika roligt som vanligt slår jag vad om!

SeS!

Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

Tack för ditt svar angående om "undersökning om barnvagn" Sambon vill ha en emmaljunga jag menar, det är inte vi som ska ligga i den, det är ju barnet :) och då ska den vagnen vara bekväm och varm. och försig den ska vara lite modern dessutom.

Emmaljungas hjul är väldigt bra, de behöver man inte lufta om jag säger så.En bekväm vagn,modern, och bra.

Allt bra med er/dig annars?



Andra bloggen vart ett misstag, det var några som ville förstöra mellan mig och Emma tyvärr, och hade ingen annan anledning att ha den kvar. Kommer göra ett inlägg om det längre fram, så läsarna får en mkt bättre bild av anledningen.

2010-03-02 @ 18:54:22
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Graviditetsbloggen

Imorgon kl 10.30 är det dags för oss med det riktiga UL. Vi ser väldigt fram emot det, fast vi kommer vara lite nervösa som är helt normalt. Du får inte missa det ögonblicket och när jag har skrivit ett inlägg om det. =)

2010-03-02 @ 22:02:09
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0