Halo hej hej

Godkväll till er mitt i fredagsmyset!?
(vägrar fortfarande vara med på det) hehehe


Idag har flugit förbi! Patricia kom hit för o hämta upp lite saker och besöka oss, till min stora besvikelse kom hon utan Sarah=( Men det var ju trevligt ändå=) Hade ju varit kul att se lillan bara!

Melina har sovit ungefär 15 min nappy idag på hela dagen, så hon var helt slut nu på kvällen men konstigt nog på ganska bra humör, nu sover hon dock! Och jag fick en chans att sätta mig här en stund!
Ali relaxar på soffan! Han är trött......men när är han inte det? hahaha min kära man=)

Undrar vad har ni gjort idag? Hoppas iaf ni alla har finfina fredagsmys haha jag ska pysa vidare till att glo på mina serier nu hehe!!!!!


Bye

PS.
Jag är skittrött så det är mycket möjligt att detta är det sista och enda ni ser av mig i bloggen idag! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0