Hack-I-Häl

Okej,

Gårdagen slutade precis efter mitt sista inlägg, då gick jag och Ali o lade oss, jag var ovanligt trött så han höll om mig hela natten tills han gick upp.
Jag vaknade vid 11, då hade han städat och diskat! Och sedan hade jag tvättstuga bara!
Men det roliga är att Melina ställde sig upp 2 gånger idag, med hjälp av soffan, hon såg väldigt stolt och förvånad ut.....då öppnas ju en helt ny värld (jag behöver väl inte nämna att JAG var stolt).
Sedan kryper hon väldigt bra och snabbt nu, så fort man går på toa eller till köket så följer hon efter.....min lilla tjej! Älskar henne något så otroligt MYCKET!
Nu ska jag softa lite framför TVn!

Godnatt från mig!


PS. Skorna i förra inlägget finns på HM shop för 80 kronor! (kommer nog inköpas i en större storlek så hon kan ha dom när hon börjar gå).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0