Fortsättning följer?!

Hej!


Ärligt talat, lusten att blogga finns inte speciellt mycket just nu!
Jag tycker Melina har haft en väldigt gnällig och klängig LÅNG period nu och den tycks aldrig ta slut, just i skrivande stund ligger hon och gallskriker med fulla lungor, det är inte konstigt att allt annat blir lidande, man blir ju så trött i huvudet! Hon är envis som en gnu också, men det är ju jag också, så det blir världens maktkamper!
Visst hon har bra stunder mellan varven, men det är mer gnäll än skratt! Hon brukar ju annars vara en glad tjej som gärna leker och utforskar överallt, men den tjejen har jag inte sett på länge känns det som!

Just nu väntar jag på att Ali ska komma hem, och ta över en stund innan hon ska sova! Det är ju tur att hon sover som hon ska, annars vet jag inte alls hur jag hade orkat!!!
Har sagt det förut och säger det igen! STOR ELOGE TILL ALLA ENSAMSTÅENDE FÖRÄLDRAR!


BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0