Förresten

Inatt när jag satt vaken en stund så kom jag o tänka på alla killar man någon gång träffat på i sitt liv, innan Ali har jag haft 3 förhållanden (fast var egentligen bara 1 av dom som var vettigt), ett par crushes som aldrig blommat ut i ngt annat, och sedan ett antal man träffat och insett att det var inget för mig/dom av olika anledningar........
Hur som helst, jag kommer alltid o tänka på en snubbe som än idag är den mest konstiga och självgoda snubbe jag någonsin stött på.


För att berätta lite om honom så var han ganska kort för att va kille, i övrigt var han vältränad med fina drag i ansiktet och ett fint hårsvall, ändå var han rätt ful i mina ögon från första stund för han såg mest slimig ut med sitt slickade hår och självgoda attityd.
Under vår korta "träff" så berättar han allt om hur bra och snygg han är, och han var minsann modell och kunde få vem han vill och jag ville bara därifrån. Jag gillar nämligen snälla och mjuka killar.
Ja, som sagt var det över ganska snabbt och smärtfritt och jag hade inte alls en tanke på ytterligare kontakt med denna snubbe.
Jag minns inte när, men någon gång efter detta så ringer han i varje fall och det han säger, är det som gör att jag ens minns denna snubbe än idag.

Han: Jo, jag tänkte att jag kunde få numret till din snygga kompis.
Jag: Nej!?
Han: Men gumman, jag tror att vi båda vet att du och jag inte kommer ses igen!
Jag: Ja?
Han: Vi spelar i helt olika ligor förstår du!
Jag: Öh ok? (tänkte vadå ligor? spelar vi match? Vilken sport? Är han seriös? men jag fick inte fram någon vettig respons alls för det fanns liksom inte min värld att man kunde säga en sån grej haha....)


Det är fortfarande lika kul idag! Har sedan dess heller aldrig träffat på någon liknande snubbe.....Det roligaste var ju att han faktiskt trodde att han skulle ha en chans med min kompis trotts att han var så dryg haha!
Och jag säger då det, det är så skönt att man inte är singel fortfarande, för det finns en massa knasbollar man kan träffa på. Det är verkligen inte lätt o va singel, även om det kan vara rätt roligt ibland också, men inget är så skönt som att man har hittat sin dröm man som man kan dela livet med.
Har ni varit med om liknande?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Det gick bra men vart flyttat från 18+4 till 16+0 så ska tillbaka om 2 veckor igen på ultraljud för att se så det växer som den ska men allt såg bra ut :) Men de kunde inte se könet för den lille rackaren knep ihop benen :P Men det var jätte mysigt att se det lilla livet :) Kramar

2010-03-16 @ 16:39:39
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Vad menar du ? :S

kram Love

2010-03-16 @ 18:54:36
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv: Ja jag tyckte om kläderna :) jo jag hoppas vi kan se kön nästa gång :D kram

2010-03-16 @ 19:18:36
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
Postat av: Matilda Sandén

Jag har lagt till dig bloglovin nu, lägg gärna till mig nu =)

2010-03-16 @ 20:06:28
URL: http://www.thesilvercrystal.se/matilda
Postat av: Moryn

Sv:Åkte aldrig till huset idag, var bara Jimmy som gjorde, men jag ska antagligen dit imorn eller nån annan dag i veckan så b ilder kommer sen.;)

Fan va äcklig snubbe!

Jag var "tillsammans" med en kille ett tag som trodde att han var snyggast, förväntade sig att jag skulle vara PERFEKT och att vi skulle vara ett IT par! Never ever! Dessutom var han astråkig som bara pratade om pengar och han pratade inte med mina vänner för han pratade inte med folk som inte verkade intressanta. haha tragisk..

2010-03-16 @ 22:07:47
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0