Detaljer detaljer

EN massa onödig info om mig, för den som är nyfiken!


BASIC:

Nickname: Madde men Ali säger Madda Madda
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå


HAR DU NÅGONSIN


Blivit kysst
: Ja, konstigt vore väl annars?
Ätit sushi: Nej, hatar nästan all fisk...utom fiskbullar, makrill och tonfisk men skulle aldrig äta rå fisk.
Stått på scen: Jag har både sjungit och skådespelat på en scen, kan inte påstå att jag var bra men jag vågade ju iaf!
Blivit dumpad: Kort och gott JA!
Varit ihop med någon som varit otrogen: Tyvärr Ja
Varit med om en bilolycka: Ja, och det lever jag med än idag
Klättrat på berg: Nej
Sett vita huset: På riktigt? Nej....Serien? Nej.....

ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt: Snackar vi väder=lagom (jag är ju svensk....allt ska va lagom)
Spets eller satin: Satin
Blått eller rött: Blått
Regn eller snö: Regn
Ull eller bomull: Bomull
Rosor eller tusensköna: ROSOR
Vår eller höst: Gillar nog våren mest av allt.
Historia eller vetenskap: Historia
Matte eller engelska: Helt klart engelska

MOTSATTA KÖNET


Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Jag älskar ju Ali
Vet den om det: Skulle tro att det faktum att jag fött hans barn har gjort det ganska klart för honom!
Gillar någon annan dig just nu: Någon annan än Ali? No clue...bryr mig inte heller=)
Vad tittar du på hos en kvinna/man: Jag tittar på armar, ögon och händer mest.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA…


Har du haft ett seriöst samtal: Inget överdrivet seriöst kan jag inte påstå.
Kramat någon: Ja både Melina och Ali
Kommit sams med dina föräldrar: Vi har inte varit osams så vi är väl sams? konstig fråga men men.
Bråkat med en kompis: Nej

GILLAR DU ATT

Ge kramar: Ja
Ge massage: Beror på vem som ska ha den HAHA
Gå promenader i regnet: Näe, eller jo kanske om det småregnar men annars Nej.

ÖVRIGT…

Vad gjorde du förra sommaren: Blev mamma till världens finaste tjej!
Svär du för mycket: OH YES
När duschade du senast: Nyss
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Ska sova snart så jag har inga byxor på mig.
Vilken färg är dina underkläder: Svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen
Vad var det sista du sa: Bye baby till Ali
Vad är brevid dig just nu: Inget
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Vardagsrumsbordet
Vad var det sista du åt: Ris och Alis sås, med sallad och ägg.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: ALIIIII BABA
Har du en lavalampa: Vad är det för idiot fråga? Vem bryr sig....men NEJ
Brukar du sjunga i duschen: Nej, jag brukar duscha bara.
Vad får dig att slappna av: Lugn och ro?
Tycker du matte är svårt: Beror på vilken nivå, var bra på matte fram till MatteB kursen.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling: MASSOR av pengar
Läser du ofta böcker: Periodvis. Men läser mest bloggar och tidningar.
Vilka länder har du varit i: Sverige, Finland, Danmark och Tyskland
Hur är vädret just nu: Mörkt och kallt
Vad gjorde du igår natt: Sov
Vem pratade du sist med på telefon: Ali
Vad gör dig glad: Ali, Melina, Vännerna, Familjen and so on.

VART SKULLE DU VILJA ÅKA….


För att shoppa
: Där det finns fina grejer?
För att festa: Finlandsbåten haha
För att ha sommar: Jamaica 
Vill du ha barn: Ja ett till om ett par år.
Vad ska dom heta: Vi hoppas på en kille nästa gång så vi (snarare jag) har några namn som vi (ehm jag) gillar, Leon, Bentley, Jayson, Vincent men det hinner säkert ändras flera gånger om innan det är dags. Och det kan ju bli en tjej också, då gillar jag Isabella och Yazmin. Älskar namnet Thindra men tror inte det skulle passa "oss".

DAGENS:

Klädsel: Ledigt
Frisyr: Uppsatt
Låt: Ingen idag
TV: Såld på hus
Vill ha: Större lägenhet
Sjuka: Nej, vi är nog rätt friska nu.
Tråkigaste: Disken
Roligaste: Att Melina somna på 1 minut

SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng: Melina
Såg dig gråta: Ali 
Fick dig att gråta: En film
Fick dig att börja skratta: Ali
Du gick på bio med: Maria
Du gick på stan med: Sabrina
Skickade ett e-mail till dig: Får mest skräp mail
Skickade ett sms till dig: Ali

HAR DU NÅGONSIN:

Sagt ”Jag Älskar Dig” till en flickvän och menat det: Nej, jag har ingen flickvän
Bråkat med ditt husdjur: Har inga husdjur
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Näe

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge: Nej
Danmark: Ja
Finland: Ja
Island: Nej
USA: Nej men jag skulle vilja besöka L.A, Miami, New York och Las Vegas
Tyskland: Ja
Frankrike: Nej men vill
Spanien: Nej men vill
Italien: Nej men vill
Kroatien: Nej men vill
Grekland : Nej men vill
Österrike: Nej
Schweiz : Nej
Thailand: Nej men vill
Kanada: Nej 
Brasilien: Nej men vill
Belgien: Nej

EXTRA STUFF:


Vad är du mest rädd för
: Döden kanske
Vart vill du gifta dig: På en vit sandstrand på Jamaica
Vem hatar du verkligen: Ayad
Varit kär: Jag är kär NU
Har du ett jobb: Inget fast jobb.
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja oftast.
Är du ett hälsofreak: Nej, i wish
Är du ensam nu: Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Oftast fastnar dåliga låtar haha

FAVORIT…

Rum i huset: Vardagsrummet
Typ av musik: Blandat
Parfym: CKn2u
Månad: Maj är skönast, då har allt precis blivit grönt och fint men ännu ej för varmt.
Mat: Lasagne/Alis Jalofrice
Dricka: Coca Cola är favoriten tyvärr, men även vatten.
Godis: Skum grejer/Salt lakris
Tidning: Cosmopolitan och Mama
Film: The Notebook
Skådis: Flera stycken.
Djur: Nej tack inte nu


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, det låter som en bra ide :)

2010-03-17 @ 12:45:43
URL: http://thingelingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0