Där satt den!

Tjosan!


Nu var man färdig med alla kvällsbestyr!
Melina ville inte ha välling, men hon somnade efter 5 minuter så det var ju bra!
Vi har käkat klyftpotatis, chevapcici? haha och grönpepparsås, det var mumsigt gott!
Nu chillar Ali framför gårdagens Champions League match och är lite sne på att han inte har Viasat så han kan se Zlatan in action i kvällens match men man kan inte få allt här i livet haha!
Jag ska sova hyffsat tidigt, jag ska ju till Kirurgin imorn 09.30, så håll tummarna för mig folkens!


Godnatt

Ps. Jag är med i typ 150 bloggtävlingar denna veckan, så man borde ju hoppas på o vinna 1 liten en iaf?!


Kommentarer
Postat av: Tonismat.se

Zlatan gjorde två mål, snygga dessutom :D

2010-04-01 @ 03:06:20
URL: http://tonismat.se
Postat av: Odinmargrethe

Nice site, regards from the netherlands!

2011-01-02 @ 20:05:43
URL: http://odinmargrethe.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0