Blandat

Sitter här själv nu i mörkret, mina 2 hjärtan ligger och sover sött!
Melina skulle inte alls sova när hon såg Ali, då skulle hon istället sitta där och gosa, men det gick ju bra, så länge hon håller sig lugn=)
Ali hade förresten med sig lite nya kläder hem till Melina, ett par jeans, två tröjor och 5 strumpor.....Väldigt fint och överraskande! (I rätt storlek dessutom haha).

På tal om inget, så tycker jag det är skiiiit trist när man skriver kommentarer i bloggar man passerar förbi några gånger, men aldrig får ngt svar! Det är ju trist när man tar sig tid och skriva ris/ros till ngn att den inte kan ta sig tid tillbaka o säga tack lr wtf ever! Men men.....

Just nu njuter jag av tystnaden, när jag har gjort det ett tag ska även jag sova!
Blev ingen taco förresten, Ali ville hellre äta Peppesoup, och jag ville inte göra taco till mig själv???!!! halva nöjet är ju att äta tillsammans!

Ses imorn!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: ToniLoves

Kul att du dök förbi, ska genast börja följa dig via bloglovin :D

2010-03-04 @ 02:08:17
URL: http://toniloves.milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0