Uppe med tuppen!

Klockan 7 idag! 
Så kul!!!!! NOT!!!!!
Ali lurade mig att va uppe med honom när han kom hem genom att säga att han minsann skulle ta hand om tvätten idag klockan 7, men när larmet ringde tror ni han ens rörde sig? NEJ! Så det blev till att jag fick göra det, eftersom NÅGON MÅSTE och då fanns inget annat val!
Men tänker iaf inte gå på ngt liknande från honom igen! Det ska han bli varse!
Jag är dödstrött, seriöst, och vet inte alls hur jag ska orka med den här dagen....men vad som är skönt är iaf att det verkar va väder jag gillar idag, soligt men ändå lite blåsigt......SKÖNT=)
Vad hittar ni på? =)

Kommentarer
Postat av: Alfvas

Fy så taskigt! Här är vi relativt nyvakna, jag borde ge mig på tvätten, men solen skiner och då måste man ju bara uuiut! :)

2010-06-02 @ 09:17:56
URL: http://Alfvan.wordpress.com
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

förlåt att jag fnissar, men det låter lite roligt när man läser inlägget. skadeglädje kanske. ;) du får vara lika taskig mot honom sedan! haha!

hoppas att du får en bra dag trots en knasig morgon, kram

2010-06-02 @ 10:51:01
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Ha! Typiskt män!!



Jättefin blogg du har, väldigt intressant!!



Idag ska jag träna och njuta av den härliga solen samt ha lite hemmaspa! :D

<3

2010-06-02 @ 13:11:37
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0