Tråkig bloggdag!

Det är ungefär vad jag har haft idag, det har jag rätt ofta, men what the hell who cares?
Händer ju inte så värst mkt hela tiden, nästan aldrig faktiskt haha!
Men imorn smäller det, då ska jag till Huddinge och diskutera kring min (förhoppningsvis) kommande viktoperation.....jag hoppas innerligt att det blir av nu, för jag vill verkligen ta tag i den biten! Det känns enormt viktigt, för mig själv och mitt liv, men framför allt för Melinas skull! 
Allt hänger på vad som sägs imorgon! Så håll tummarna för mig!
Jag måste faktiskt pallra mig i säng nu, om jag ska orka upp relativt tidigt! Så då återstår ju bara för mig o säga.....................GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Håller tummarna för dig också!

2010-06-23 @ 12:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0