Operation....

Hej svejs!


Operation blir det, någon gång i oktober eller november, det har jag blivit lovad, under förutsättningen att jag inte ska gå upp i vikt mer innan dess och att jag lever på flytande kost 2 veckor innan operation!
Det känns så bra att det är klart nu, läkaren som jag var hos var enormt trevlig och förstående!  =)

Kom hem nyss, för jag hämtade ut mitt buzzador paket på vägen hem, och Ali berätta för mig att Melina först behagade att vakna klockan 14 idag.....OMG det måste va rekord hon somnade vid klockan 21.30 tiden igår......hon verkar iaf va på supergott humör!

Hade tvättstuga idag, men jag bokade om till senare i veckan för jag orkar inte pula med det idag! Känner mig helt utmattad nu!


Byeee

Kommentarer
Postat av: Cickic

Vad roligt. Grattis får jag väl säga. Nu ska jag ner direkt i tvättstugan. Pappa är hos sjukgymnasten. Få se hur det går.

2010-06-23 @ 16:01:23
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0