Lite firande....

Hej svejs!!!


Eftersom Melina är sjuk har det inte varit något kalas, men vi firade henne med tårta idag iaf!
Pappa och Cicki kom hit en stund och firade henne med presenter, 2 st söta klänningar fick hon=)
Vi alla tackar för besöket!!!!






Fina och unika klänningar!!!


Bilden är från gårdagen. Denna pyjamas fick hon av oss!


Denna klänning med tillhörande byxa fick hon också av oss, den hittade jag på HMs rea för 50 ynkliga kr! Så passa på alla ni o gå på rean nu, det finns mycket fint att fynda för billig peng!


Min lilla prinsessa, hennes näsa är lite sårig stackarn!


Melinas första tårta! (Egentligen andra eftersom hon fick tårta på dopet också).


Hmm jaha vad ska jag göra?


Försiktigt pillande....


Okeeeeeeeej


Gott juuuu!


MEEEEEEEEEEEEN


Det tar för lång tid med skeden!


Mycket godare så här också! mmmm MUMS



Ett bad senare....


Pappa tittar fotboll och Melina trummar på hans huvud!


Daddys little happy girl!


Det var det lilla firande av Melina idag, nu ligger hon och sover.....för ett år sedan klockan 23.46 kom hon till världen så snart är hon exakt ett år gammal=)
Och nu har jag ÄNTLIGEN fått lagt in lite bilder från de dagar som gått! Måste köpa nytt minneskort till kameran, det är helt fullt av bilder jag INTE vill radera nu! hehe tur att det inte är så dyrt!

Ja, annars så är det så att Melina har smittat ner mig, jag har ont i halsen och snoret rinner=(
Det är ju mindre skoj....men så är det! Hoppas bara att lilla Melina mår bra snart!
Hur som helst så ska jag hoppa i säng när som helst tror jag.....eller se på film, men det lutar åt sängen!


Byeee

Kommentarer
Postat av: rishie

Grattis till stora flickan..

2010-06-24 @ 23:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0