Godkväll!

Hej hej!


Phuh idag har varit en händelserik dag, först tvätt från 07.00 (usch) till 12.00 men jag var färdig med att vika och lägga undan vid 13.00, så jag skippade handlingen idag och sköt fram det till imorgon!

Klockan 16.00 träffade jag Sabrina och Olivia, som kom hit från Eskilstuna, som alltid har vi ju trevligt när vi ses.....Olivia är en helskön tjej, väldigt lugn och glad mest hehe o så himla söööööööt! Har hon efter sin mamma tror jag=)

Sedan åkte dom hemåt och då gick jag och Melina för att små shoppa lite grejer till henne, jag kan aldrig låta bli ju=) Hittade lite fint!

Kom hem vid 19.30 tiden, ungefär lagom till att Ali skulle åka o jobba......Melina var vid det laget VÄLDIGT trött, så hon somnade ungefär samma sekund Ali gick utanför dörren! SKÖNT med lugn och ro, men ögonen känns väldigt tunga för mig just nu hehhee kanske förståligt när man varit vaken sen klockan 7 med bara 3,5 h sömn?!

Hur var eran dag?
Här får ni lite bilder från min dag=)


Bye



Sötaste Olivia <3


Tänkare?!


Melina i en av sina nya pyjamas!


Underbar klänning med tillhörande trosor för 70 kr på HM


Body från Lindex 50 kr


2pack pyjamas från HM 99 kr (Melina fick även nya skedar och ny nappflaska men sånt är ju bara tråkigt att visa)!


Kommentarer
Postat av: Madde

hej hel sköna ungar og fina kläder gumman elsker er kram mommo

2010-06-02 @ 22:39:57
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0