Dagens bilder....


Invigning av nya klänningen....


O kan man va sötare?


hehe


Myspys


Mina finaste...


Vet inte vad hon försöker förmedla här...


Mamma busar...


Ville locka till skratt.....och lyckades!


Haha pappa busar också...


Får smaka pappas glass mmmm


Denna är hon väldigt förtjust i....


Kanske märks?


Sötaste Melina!


Men så börjar matchen mellan Brasilien och Portugal
(på riktigt alltså)


Tydligen en riktig nagelbitare....


Melina visar hur hon tycker det ska göras mål...


HAHA kolla in båda har samma min typ=)


Nyduschad och ännu en dag är slut!


Nu är jag färdig med tvättstugan och här kom de utlovade goding bilderna! Hoppas ni gillade dom!
Ali jobbar, men jag tvingade honom minsann att diska och dammsuga innan han drog, lite får han ju offra när han får se fotboll 24/7 eller? Haha....nej men han fixade faktiskt till och med maten!
Jag hade nämligen nog att stå i med veckohandling, tvättstuga och Melina.....nu är jag ganska så trött så det blir väl till att duna snart!
Hoppas ni alla haft en trevlig fredag/midsommar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0