Bloggtorka

Hej!

Har haft lite ofrivillig bloggtorka här idag/igår!
Jag har inte riktigt haft tid, och när jag har haft tid så har jag inte orkat!
Nu tänkte jag lägga in bilder från dessa dagar, men batterierna i kameran e slut o Ali vet inte vart han lagt dom nya! Problem problem....haha så det får helt enkelt vänta!
Hade hur som helst en super trevlig dag i Eskilstuna igår, och idag hade vi Maria + Benji o Bangs här på middag! Det gick som Ali ville=P
Nu ska jag glo på Unga mödrar!
Bloggar mer imorn! (tror o hoppas jag, ska iväg o hämta paket samt tvättstuga så det kan ju hända att jag e för trött då också). SHIT det är bara några dagar kvar.....till vi ska ha ett års kalas! WOW!

Bye

Kommentarer
Postat av: moryn

Jag älskar Unga mödrar! Man ska ju aldrig egentligen jämföra sig med andra mammor, men när man ser på unga mödrar så kan man inte låta bli att göra det, och oftast så känner man sig som den perfektaste mamman! ;-)



Nää men det jag reagerat på är att de flesta av mammorna som röker i den serien röker inomhus och framför barnen...lite hemskt. Om man nu ska röka så tycker jag personligen att man inte bör utsätta sitt barn för det...

2010-06-15 @ 23:13:29
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: moryn

vaaah vaaah vaah? det måste jag helt ha missat!

Vem har varit med vilka??

2010-06-16 @ 10:18:20
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: Äwiiis - Mamma till Noel

mmm men jag tyckte det sved nå så fruktansvärt, kändes som att allt där nere slets upp :(.

2010-06-16 @ 14:57:47
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Isabell

Visst e mamma och jag lite lika?:-) Sedan är Benjamin en liten kopia av sin pappa hihi.



Vilka stora ögon Melina har! Har sett det innan, men på vissa bilder så lägger man verkligen märke till det hehe:-)



Kollar också på Unga mödrar, men mestadels på webb-tv. Hatkärlek till progammet kan man säga haha, stör mig så på många av paren och mammorna men kan inte sluta kolla på det ;-)

2010-06-16 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0