Värsta grejen

Ibland blir jag jävligt trött på hur kaotisk Ali kan vara!
Han vill vakna 10 min innan bussen går och hinna duscha, klä på sig samt gå till bussen, och mitt i allt det ska han stressleta efter tändare, hörlurar och diverse sånt, allt det har han inte tid med, så då ska han stressa upp både mig och Melina......man blir helt utmattad bara av att han ska till jobbet......
Från och med nu, idag som har varit värst hittills för han lämnar hela lägenheten upp och ner såklart när han gör sånt i sista minut, så ska jag väcka honom 20 min innan ALLTID och säga att det är 10 min innan......
Jag älskar honom av hela mitt hjärta, han är super på väääääääldigt många sätt, men ingen är ju perfekt haha och detta är definitivt hans sämsta sida! =P

Kommentarer
Postat av: Cickic

Jag känner en till som är likadan. Han sitter här bakom mig.....:-)

2010-07-01 @ 18:11:51
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0