Familj!

Det är ganska trist på ett sätt att ha en splittrad familj!
Medan jag får va med om allt skoj här i Sverige, så som att umgås med pappa och Cicki, få träffa kusinerna från Usa, jag kan träffa min morfar också (vilket jag gjort oförskämt lite) osv så missar jag samtidigt allt skoj som händer hos min familj i Danmark!
Det är länge sen som jag var nere hos mamma på sommarn, och det är ngt jag saknar, det är alltid massa folk, grillning, och allmänt bara umgås.....och nu bor ju Johan o hans familj också där, så jag verkligen saknar dom alla.
Samtidigt vet jag att om jag skulle bo där, skulle jag sakna alla här!
Men sånt är livet, och oavsett vart jag är så har jag iaf min lilla egna familj med Ali och min älskade Melina=)
Hade hoppats på att kunna åka ner till mamma i slutet på sommarn, och även en massa andra saker, men tror nog att det finns andra saker som är mer akut tråkigt nog!
Julen vill jag dock inte missa i år, så måste verkligen styra upp det. ALI MÅSTE MED! Jävla skit att det ska ta sån tid med UT! =(
Måste ju se Johans lilla son då=) Bara han har kommit ut till dess!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0