Mums

Melina har ätit fisk idag, det va mumsmums o slank ner väldigt bra! Hittills har hon inte ratat ngn mat jag gett henne förutom gröt dårå! Det är väldigt bra! =)

Jag håller på i tvättstugan idag, ganska tröttsamt hade 4 maskiner! Men snart klar!
Annars händer inte så mkt alls här, Melina tränar fortfarande med sitt gungande fram o tillbaka på alla fyra men det ser ut som att hon nog kan börja krypa när som helst faktiskt! =)

Aja hörs senare kanske! =) Man vet aldrig med mig!


PS. Förresten igår kom jag fram till att jag måste införskaffa lite grejer till Melina....

1. En rolig leksak som kan göra ljud (hon e trött på sina gosedjur o bitring)
2. Sittstol till badet.
3. Pipmugg
4. Leksaker till badet.

Sen finns det grejer hon borde ha men som kräver större yta än den vi har just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0