Jeeze

Igår var jag trött som jag vet inte vad IGEN, vet verkligen inte vad det är för fel på mig! Kanske järnbrist? Något är det iallafall! Hur som helst jag och Ali gick och lade oss klockan 23! Vaknade strax efter 7, och vid 9 traskade jag iväg till bussen för att åka till Ica. JAG ORKAR INTE MED DEN HÄR JÄVLA KYLAN OCH SNÖN LÄNGRE, det är helt omöjligt o ta sig fram med vagn, så jag missade bussen och fick sitta o vänta i 25 minuter på nästa!

På Ica håller dom på och bygger om samt byter plats på precis allting, väldigt förvirrande men jag fick det mesta jag skulle ha fastän jag blev stressad. Allt utom toapapper, men det får Ali köpa på vägen hem för han tog med sig Melina ut när jag kom hem, så att jag ska få fixa tårta och mat i lugn och ro, det är alltså det som väntar nu! Jag är REDAN trött igen???!!!!

Hur som helst jag kanske skriver senare ikväll, om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0