Dreams

Vet ni vad jag drömmer om?

En större lägenhet, en 2a eller 3a där vi kan ha en stor skön soffa o chilla i. Och en stor säng i sovrummet där vi alla 3 får plats (när det behövs). Där vi kan ha köksbord och stolar samt matstol till Melina, där skulle jag  pyssla med scrapbooking, dreamboards och sånt liknande...skulle nog kunna va ganska kreativ om jag hade utrymme för det haha! Ett kök där man kan ha plats för o baka o hålla på....
Nåja allt är inom räckhåll!

Vill göra min operation, bo större, plugga och bara leva....när jag sedan är nöjd med min viktnedgång efter 1,5 år kan jag tro, och om allt annat går bra (dvs ekonomisk o dyl.) så vill jag satsa på o få nästa unge som förhoppningsvis blir en kille då (för då är babyverkstan stängd, annars vill Ali fortsätta haha)......och efter det så bara sköter vi om oss, våra barn och våra nära och kära.....
Vi har stora drömmar om att resa: Ghana, Marocko, Zanzibar, Mexico, Thailand, Turkiet, Grekland, New York, Las Vegas, Jamaica, Japan (ja dit vill Ali så jag hakar väl på hehe)......vi får väl se vilka som blir av.....Ghana är ju givet=P

När man sen uppnår dessa mål, får man ju säkert nya, mål och drömmar är ju det som får oss att fortsätta framåt, man måste hela tiden ha ngt o sträva efter, det är nog därför man aldrig kan va riktigt nöjd.....och därför man ibland glömmer bort o njuta av det man har.....för när man tänker efter har man mer än man tror!

Jag har tak över huvudet, mat i magen, en underbar sambo som är hur snäll o gullig som helst och som faktiskt älskar mig precis som jag är, världens finaste, roligaste o gosigaste unge, världens bästa vän, min familj, en massa fina minnen och en framtid som kan innehålla mkt mer fint!

Ja, jag bara kom o tänka lite! Jag uppmanar er alla att vara nöjda idag (sträva framåt kan ni göra imorn!)
Men nu ska jag sova!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

2010-02-24 @ 15:23:30
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Oj..nu blev den nog tom? Hehe



Nej men det jag skulle säga är att ja nu blir de lite mera videobloggar av olika slag:)

Lite roligt sisådär :D



Sen vill jag säga att inlägget du skrivit var bra forumulerat och jag gillade det :)



kram Love

2010-02-24 @ 15:24:22
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0