Februari

Ja gottfolk, tänk vad tiden går snabbt!?
Vet inte var den tar vägen!
Här blev jag tvingad till stan idag, har vägrat gå ut i några dagar, jag har ju varit på kasst humör samt jag har gått i strejk mot snön som bara fortsätter komma, är sååååååååååå trött på den förbaskade snön, den är inte ens vacker nu, bara äcklig, slaskig/hal och smutsig.......dessutom kall! BLÄ! Bort med snön NU!
Vill ut med Melina, men det är ingen som röjer trottoaren här så det är en trådsmal väg man kan gå på, inte alls lämplig för vagn. Dåligt!

Well nog om det, släpade i väg till stan ensam och gjorde det jag skulle göra (mest för att Ali e sjuk men som vanligt e han o jobbar iaf), men sen va jag o köpte medicin till mig och Alvedon till Melina ifall hon får feber igen måste ju finnas hemma då!

På kvällen har jag bara varit med Melina, och idag har hon varit klängig = bara glad o bubblig om hon fick sitta i mitt knä så det fick hon göra!
Hon somnade klockan 22, men vakna till igen så jag fick natta om henne nyss, får se om det håller sig nu, ännu sover hon inte sin djupaste sömn iaf....när jag vet att hon sover djupt har jag disk o ta hand om samt leksaker o plocka upp! SUCK! Vardagen kan va rätt jobbig o trist ibland....orka liksom med att diska när man som jag har mensvärk=(

Jag drömmer mig istället bort, vill åka till DK o hälsa på, Melina o jag videochattade med min mamma och mormor idag medan Johan höll på o flytta ut!
Jag fyller år den 18, ngn som bjuder på dk biljett? haha ne trodde inte det heller......

haha vilket negativt inlägg jag har knåpat ihop här, men man kan inte va på topp jämt heller, vissa dagar känner man bara sig FEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0