Dagen

Hej!!

Idag började med att jag betalade räkningar! Alltid lika kul....eller?! Kanske inte! haha
Jag var beredd på att ta med Melina ut för att åka o handla lite på Ica, behövde bland annat blöjor och lite burkmat till Mellis, men Melina var trött o grinig och tur som jag hade vaknade Ali och tog med henne in i badet.

Jag fick helt enkelt lyxen att få åka iväg själv, det gjorde mig absolut ingenting!
Väl där blev jag helt snurrig, dom håller på att bygger om, så dom flyttar runt på saker (det hade dom sist med men nu hade dom flyttat allt igen), det enda jag lyckades glömma denna gång var kyckling......
Blev lite mer mat än jag trodde så Ali mötte upp mig vid bussen för att hjälpa till att bära, han är en sån gentleman=)
Jag var ganska trött efter allt detta, så han lät mig sova en timme dessutom....och nu står han o lagar mat, o tänk er att han bara sovit 4 h.....min bästa Ali!
Jag har det för bra ibland=)

Nu är Melina trött, så jag ska natta henne en liten stund!
Ha en trevlig helg!

Kram

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Vet inte hur man får bort det där rosa... Men kan tänka mig att det är ngt i koden som man bara behöver radera, och sen kan man säkert skriva med vanlig text bara...



vad är det för op du ska göra? vad är det för för och nackdelar med den?!



Kramis

2010-02-26 @ 18:03:40
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Fröken Viktig

Jag tycker du är stark som tar det enorma klivet till att göra en sådan operation. Ska hålla tummarna hårt för att allt ska gå bra. Kram

2010-02-26 @ 19:58:47
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: moryn

wiihoo... i love män som är som våra! Sällsynta...:)

Man måste få egentid, viktigt som satan.



Hoppas du får en myshelg!

Kram

2010-02-26 @ 20:34:35
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0