BVC 8 mån

Hej!

Nu är vi hemkomna från BVC 8 mån kontrollen! Melina fick BCG vaccin i armen, och grät inte ett endaste dugg alls, man får bara detta vaccin om en av föräldrarna kommer från ett land där det förekommer Tuberkulos.

Melina vägde 7870 gram och var 69 lång, så hon hade inte gått upp mkt alls i vikt sen sist men det är vanligt sade dom, eftersom hon ju rör sig mkt mer nu än innan. Längden var hela 2 cm än sist, så jag tror hon kommer bli ganska lång=) Nästa kontroll är vid 10 mån, men vi ska till tandhygienisten nästa månad (känns ju bra om hon hinner få en tand innan dess haha).

För övrigt är jag trött som tusan, var vaken lite för länge inatt, men får ju skylla mig själv! Ali ligger och sover med Melina nu iaf så jag har en lugn stund!

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Tjusig ny design, skönt att bytta lite!

2010-02-25 @ 19:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0