Not my day!

För det första mår jag piss! 
Har gjort det i några dagar nu, förstår inte alls vad det är med mig! Jag är liksom hängig, smått yr, tröööött som en gnu och jag har sämre aptit! Vet ni vad det kan va?
Måste ta mig till doktorn o checka upp det om det inte är bättre snart!
Sen så skulle ju Ali operera bort en knöl från ryggen, 170 kr betalade vi, endast för att komma in och höra att han måste på röntgen först. JA MEN TJENA! Husläkaren kunde ju skickat en remiss till röntgen och SEN remissen till att ta bort knölen men nej han peta lite på hans rygg o sa att det är en fettknöl och sen skickade han oss direkt dit.
NÖDVÄNDIGT! INTE, nu måste han betala 100 kr för röntgen och sedan ytterligare 170 kr för nästa gång han ska träffa kirurgen!  FY FAN!
SIST men inte minst vagnen var SKIIIIIIIIIIIIIT säger jag bara! Handbromsen funkade inte enligt henne MEN det gjorde inte bromsen nertill heller! Är inte alls nöjd!
Aja, jag har iaf fått en ny tröja till mig själv för en gångs skull! Det var ju alltid något!
JUST DET tomten var på stan också, inne på Gallerix, så Melina träffade tomten idag:)
Vi fick en fin bild på det hela, inte finaste bilden och tomten var i smalaste laget men det var ju skoj!!

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Helt perfek! ^^



Yes det gjorde dom och tack igen :D

2010-12-06 @ 23:42:54
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

Usch vad jag hatar såna dagar, då allt blir fel. Det här med läkarkonstander blir lätt höga med tiden. Jag har frikort så för mig kostar det ingenting.. Jätte smart ide :)



Lycka till i tävlingen!

2010-12-07 @ 08:53:21
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0