Mitt i natten....

Ali har åter varit på jobb idag, vilket ju är bra!
Dock svarade han inte i telefonen på hela dagen och timmarna gick o gick o han syntes inte till hemma, då börjar man ju bli orolig, det är ju trotts allt rätt farligt att gå runt o snöröja på tak.
Han kom hem strax innan 21, Melina höll precis på att somna men hon blev pigg som en lärka så fort hon hörde nyckeln i dörren!
Jag räknade ju snabbt ut att Ali tappat sin telefon, mycket rätt hade han gjort det, den hade trillat ur hans ficka ner från taket, rakt ner i snön och han hade inte hittat den. Telefonen verkar ju dock må bra eftersom alla mina samtal under dagen gått fram!
Tragiskt tragiskt........haha men man är väl van vid det här laget!
Dagen har varit bra annars.
Jag och Melina var iväg o småhandlade lite matvaror som behövdes här hemma och så har vi lekt en massa, kom hem lite för sent för att hon skulle sova middag så vi skippade det idag, vilket också gick väldigt bra enda tills det att Ali kom hem o då skulle hon ju inte sova eftersom hon inte sett honom på hela dagen. Hon somnade dock innan 22 så det är ju bra!
Nej, men nu ska jag nog slänga mig i sängen......om en stund iaf, sitter o tittar på några gamla avsnitt av unga mödrar på kanal5play.....de allra första säsongerna som jag faktiskt inte sett innan!
TACK SÅ HEMSKT MYCKET TILL ALLA SOM RÖSTAT PÅ MELINA, ni som inte gjort det ännu kan ju vara snälla o göra det kanske:)
Godnatt!

VERSUS 

Kan ni förstå hur mycket Melinas hår växt på bara ett halvår? GRYMT COOLT:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0